U heeft maar één kans om een goede eerste indruk te maken, ook aan de telefoon. Om inkomende telefoongesprekken klantgericht, klantvriendelijk en professioneel af te handelen, heeft Focus de training 'Telefoonvaardigheden' ontwikkeld. De telefoontraining is geschikt van telefonisten, receptionisten en medewerkers werkzaam op de binnendienst en die tegen de volgende vragen aanlopen:
Mogelijke programmapunten training 'Telefoonvaardigheden' :
Doelstellingen training 'Telefoonvaardigheden':
Werkwijze training 'Telefoonvaardigheden':
De definitieve duur en inhoud van de training 'Telefoonvaardigheden' wordt in overleg met u bepaald.
Een training van Focus is altijd maatwerk. Wij gaan hierbij uit van de aanwezige kwaliteiten van de medewerkers, die wij samen verder ontwikkelen. We maken gebruik van een coachende trainingsstijl op het gebied van:
Wilt u uw ambities realiseren en heeft u een werkgerelateerde vraag waar u een persoonlijk passend antwoord op zoekt? Dan kan persoonlijke coaching een geschikte benadering zijn.
Door persoonlijke coaching verkrijgt u helderheid over hetgeen u met uw werk wilt bereiken. Het wordt duidelijk waar het echt om gaat en u leert dusdanig te werken dat efficiëntie en effectiviteit maximaal worden benut.