Cedeo-onderzoek: klanten Focus 100% tevreden

100% Focus

Sinds februari 2006 is Focus in het bezit van Cedeo-erkenning voor maatwerktrainingen. Dit betekent dat minimaal 80% van onze klanten tevreden is over de kwaliteit uitvoering van trainingstrajecten op maat.

De afgelopen vier jaar hebben wij dit keurmerk mogen uitdragen met een klanttevredenheidspercentage van 96%. Een percentage waar wij ontzettend trots op zijn. Iedere twee jaar dient de erkenning opnieuw verlengd te worden. In april 2010 was het moment daar, de uitslag van het onderzoek: 100%! Het resultaat van twee jaar samenwerken met zeer diverse organisaties had niet mooier kunnen zijn.

Met dit eindresultaat staat Focus voor een grote uitdaging: vasthouden aan onze werkwijze en de relatie met de klant, om dit klanttevredenheidspercentage
nog jaren te mogen behouden. Bent u nieuwsgierig naar de rapportage van dit onderzoek?

Klik hier om het rapport te downloaden

(Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties de trainingen hebben verzorgd, voert CEDEO in Rotterdam onafhankelijke klanttevredenheids- onderzoeken uit onder inkopers van deze diensten. De criteria die CEDEO hanteert zijn gericht op de tevredenheid over de dienstverlening in het voor-, uitvoerings- en natraject. Tevens stelt CEDEO basiscriteria op ten aanzien van kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.)