Cedeo-erkenning 2012: 95% score in klanttevredenheidsonderzoek

 

Focus is trots!

Sinds februari 2006 is Focus in het bezit van Cedeo-erkenning voor maatwerktrainingen. Dit betekent dat minimaal 80% van onze klanten tevreden is over de kwaliteit uitvoering van trainingstrajecten op maat.

De afgelopen vier jaar hebben wij dit keurmerk mogen uitdragen met een klanttevredenheidspercentage van boven 90%, in 2010 behaalden wij zelfs het hoogste percentage van 100%. Een getal waar wij ontzettend trots op zijn. Iedere twee jaar dient de erkenning opnieuw verlengd te worden. In april 2012 was het moment daar, de uitslag van het onderzoek 2012-2014: opnieuw een mooie, 95%. 

Bent u nieuwsgierig naar de rapportage van dit onderzoek?

Rapportage_klanttevredenheidsonderzoek_2012.pdf

(Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties de trainingen hebben verzorgd, voert CEDEO in Rotterdam onafhankelijke klanttevredenheids- onderzoeken uit onder inkopers van deze diensten. De criteria die CEDEO hanteert zijn gericht op de tevredenheid over de dienstverlening in het voor-, uitvoerings- en natraject. Tevens stelt CEDEO basiscriteria op ten aanzien van kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.)