Monteurs vervullen een belangrijke rol in het contact met uw klant. Zij hebben het eerste face-to-face contact en daarnaast hebben zij een imagobepalende factor. In de training 'Monteur als ambassadeur' wordt ingegaan op de rol van de monteur en welke effecten deze rol heeft op de klant (zowel positief als negatief). Monteurs hebben tevens te maken met een verscheidenheid aan klantcontact. Verschillende mensen, in verschillende rollen met uiteenlopende niveaus. Dit vraagt van de monteur een flexibele en sensitieve houding ten aanzien van klantcontact. Met de training 'Monteur als ambassadeur' worden de monteurs ondersteund in de manier waarop zij hiermee kunnen omgaan: signaleren, er naar handelen en zodanig dat dit binnen de verwachtingen van de klant past.
Mogelijke programmapunten training 'Monteur als ambassadeur':
Doelstellingen training 'Monteur als ambassadeur':
De definitieve duur en inhoud van de training 'Monteur als ambassadeur'wordt in overleg met u bepaald.
Een training van Focus is altijd maatwerk. Wij gaan hierbij uit van de aanwezige kwaliteiten van de medewerkers, die wij samen verder ontwikkelen. We maken gebruik van een coachende trainingsstijl op het gebied van:
Wilt u uw ambities realiseren en heeft u een werkgerelateerde vraag waar u een persoonlijk passend antwoord op zoekt? Dan kan persoonlijke coaching een geschikte benadering zijn.
Door persoonlijke coaching verkrijgt u helderheid over hetgeen u met uw werk wilt bereiken. Het wordt duidelijk waar het echt om gaat en u leert dusdanig te werken dat efficiëntie en effectiviteit maximaal worden benut.