Testo over 'Training en intervisie voor het managementteam'

Meten is Weten

Deze term zal velen bekend in de oren klinken. Met dit thema houdt Testo zich al meer dan 50 jaar bezig. Testo ontwikkelt en produceert meetapparatuur. Hierbij richten zij zich op drie hoofdsegmenten; Food & Pharma, Installatiesector en Industrie. Van compacte temperatuurmeter tot geavanceerd dataregistratiesysteem, voor alle markten levert Testo een afgestemd producten- en dienstenpakket. En dit alles onder het motto "Meten is Weten".

testo

Sinds de oprichting in 1957 is Testo ieder jaar gegroeid en ook voor de komende jaren zijn er verdere ambitieuze groeidoelstellingen. Het verder groeien is niet mogelijk zonder de medewerkers. Naast de interne Testo Sales Academy, waarin de fijne kneepjes van het vak op een interactieve manier worden bijgeleerd, maakt Testo ook regelmatig gebruik van de kennis en kunde van Focus. Er zijn nu immers trainingen welke beter en efficiënter door een externe partij gegeven kunnen worden. Toen Testo op zoek ging naar een bureau dat aan alle wensen en eisen voldeed, kwam men al snel bij Focus terecht. Focus bracht op een overtuigende manier een meerwaarde. Vanuit zijn eigen saleservaring kon hij zich optimaal inleven in de punten waar Testo tegenaan liep.

Dit eerste contact vond enkele jaren geleden plaats en sindsdien is er een grote diversiteit aan trainingen voor Testo verzorgd. Recentelijk heeft Focus ook voor het managementteam van Testo een aantal intervisiebijeenkomsten georganiseerd waarin het managementteam met elkaar om de tafel is gegaan om verschillende organisatorische kwesties onder de loep te nemen.

Testo maakt nog altijd met veel plezier gebruik van de trainingen van Focus. Door de persoonlijke aanpak ontvangt men altijd goede feedback van de medewerkers. Daarnaast zorgt ook de zogenaamde Actiepost , die enkele weken na afloop van de training wordt toegezonden, voor een goede follow-up. Op een leuke wijze kan de medewerker zijn eigen opgeschreven actiepunt weer even onder ogen zien en dit kan daarna in een gesprek met de medewerker worden geëvalueerd.

Testo is uitgegroeid tot een wereldwijde organisatie met ruim 1500 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Lenzkirch, gelegen in het Zwarte Woud in Duitsland. Vanuit de vestiging in Almere staan zij dagelijks met 35 enthousiaste medewerkers de klanten te woord.